Current Value, aka Tim Eliot, známý německý producent přichystal pro své fanoušky předčasný vánoční dárek. Nové EP Rethink, které vlastně ani není EP, ale v podstatě takové mini album, jelikož je na něm hned 9 songů, 6 z nich originálních, 3 remixy od Signs, Billaina a Deana Rodella.

Current Value je pověstný svou směsí různých stylů, neurofunk, darkstep, techstep, totální schizofrenní meltdown (ukázkově především u závěrečného tracku The Deep, který v sobě nese stopy Timovy dřívější produkce), jeho sound se dost dobře hodí třeba jako soundtrack k nějakému post apokalyptickému, přetechnizovanému filmu, kde světu již nevládne lidstvo, ale AI. Timova produkce se svým specifickým a snadno  identifikovatelným zvukem může v takovéto vysoce futuristické vizi světa být brána i jako určitá forma komunikace, jazyka, zkrátka jakási lehce zvrácená forma sebevyjádření.

Rethink má rozhodně tu moc přinutit své posluchače přehodnotit a zamyslet se nad tím co to drum & bass vůbec je, kam všude se s ním dá zajít, kam se bude dál vyvíjet a jaké i teď naprosto vzájemně nesouvisející žánry do sebe může v budoucnosti pojmout a stejně z toho stvořit harmonický element. Koneckonců samotný název EP tomu i odpovídá (chápej Rethink = přehodnotit, zamyslet se).

Na poli současného neurofunku je Tim rozhodně jeden z nejvíce plodných (není snad roku, kdy by nevydal alespoň jedno EP) a kreativních umělců. Slovo „umělec“ se sice častěji používá v souvislosti s týpky jako Beethoven, Vivaldi nebo Dvořák, svět strojů, umělé inteligence a mezihvězdných letů do vesmíru si však žádá o jinou, tvrdší a vlastně i zajímavější estetiku. Zkrátka budoucnost je tady.